יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

Events, Incident Or Problem

בשלב הראשון של יצירת Rule במוצר Enterprise Manager של אורקל,
נצטרך להכריע בשאלה איזה סוג (Type) של rule אנו רוצים להגדיר Events, Incident  או Problem

בפוסט זה נעמוד על ההבדלים בין השלושה :

- Event Management -
Event הוא תופעה משמעותית על Target שמצביעה בד"כ על משהו שקרה מחוץ לתנאי ההפעלה הרגילים. הEvents מספקים דרך אחידה כדי לציין משהו קריטי שקרה בסביבה המנוהלת על ידי הEnterprise Manager.

הרעיון המאחד מאחורי Event Management הוא המקרים השונים ויוצאי הדופן שמנותרים ע"י הEM. כמו בעיות ניטור או תאימות..

לדוגמא:
  • Metric Alerts 
  • Compliance Violations
  •  Job Status Change
  • Job Events
  • Availability Alerts
- Incident  -

Incident הוא מקבץ של אירוע (Event) אחד או לרוב יותר מאחד המצביעים על מגמה או תקלה משמעותית יותר. למעשה לבל (level) אחד מעל Event

קטגוריות Incident
  • Availability
  • Business
  • Capacity
  • Configuration
  • Diagnostics
  • Error
  • Fault
  • Jobs
  • Load
  • Performance
  • Security

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה