בשלב הראשון של יצירת Rule במוצר Enterprise Manager של אורקל,
נצטרך להכריע בשאלה איזה סוג (Type) של rule אנו רוצים להגדיר Events, Incident או Problem
בפוסט זה נעמוד על ההבדלים בין השלושה :
- Event Management -
Event הוא תופעה משמעותית על Target שמצביעה בד"כ על משהו שקרה מחוץ לתנאי ההפעלה הרגילים. הEvents מספקים דרך אחידה כדי לציין משהו קריטי שקרה בסביבה המנוהלת על ידי הEnterprise Manager.
הרעיון המאחד מאחורי Event Management הוא המקרים השונים ויוצאי הדופן שמנותרים ע"י הEM. כמו בעיות ניטור או תאימות..
לדוגמא:
נצטרך להכריע בשאלה איזה סוג (Type) של rule אנו רוצים להגדיר Events, Incident או Problem
בפוסט זה נעמוד על ההבדלים בין השלושה :
- Event Management -
Event הוא תופעה משמעותית על Target שמצביעה בד"כ על משהו שקרה מחוץ לתנאי ההפעלה הרגילים. הEvents מספקים דרך אחידה כדי לציין משהו קריטי שקרה בסביבה המנוהלת על ידי הEnterprise Manager.
הרעיון המאחד מאחורי Event Management הוא המקרים השונים ויוצאי הדופן שמנותרים ע"י הEM. כמו בעיות ניטור או תאימות..
לדוגמא:
- Metric Alerts
- Compliance Violations
- Job Status Change
- Job Events
- Availability Alerts
- Incident -
Incident הוא מקבץ של אירוע (Event) אחד או לרוב יותר מאחד המצביעים על מגמה או תקלה משמעותית יותר. למעשה לבל (level) אחד מעל Event
קטגוריות Incident
Incident הוא מקבץ של אירוע (Event) אחד או לרוב יותר מאחד המצביעים על מגמה או תקלה משמעותית יותר. למעשה לבל (level) אחד מעל Event
קטגוריות Incident
- Availability
- Business
- Capacity
- Configuration
- Diagnostics
- Error
- Fault
- Jobs
- Load
- Performance
- Security
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה